چه خبر از دل تو .... ؟
نفسش مثل نفسهای دل کوچک من می گیرد؟
یا به یک خنده ی چشمان پر از ناز کسی می میرد !
تو هم از غصه این قهر کمی دلگیری؟
لحظه ای هم خبر از حالِ دل خسته ی من می گیری؟
شود آیا که شبی،دل مغرور تو هم،
فکر چشمانِ سیاهِ دگری خاک کند
دستِ خالی ز وفایت روزی،
قطره ای اشک ز چشمان ترم پاک کند
چه خبر از دل تو .... ؟
دانی آیا که در این کلبه ی درد،
اندکی مهر تو بس بود ولی
دل بیرحم تو با این دل دیوانه چه کرد؟ !!!


ما را در سایت 217شقایق دنبال میکنید
برچسب: کجایی تو بی من,کجایی عزیز من بی تو من,تو کجایی نازی عشق بی عاشق من,کجایی که بی تو من غصه میخورم, نویسنده: بازدید: 6